FAQ
Pagalbos temos
Kokie yra galimi siuntimo būdai?
Įsigytą įrangą siunčiame per vežėjų įmones:
- UPS
- DHL
- SCHENKER
- RABEN
- GEFCO
- Elektroninė licencija
Kiek reikia laukti užsakytų produktų?
Apytikrį laiką, per kurį siuntinys pasiekia klientą, nurodo vežėjai. Laiką galima apskaičiuoti produkto puslapyje arba patikrinti krepšelyje užpildžius pristatymo duomenis.
Kokiu būdu apskaičiuojama siuntimo kaina?
Siuntimo kaina apskaičiuoja vežėjai. Kainą lemia siunčiamų produktų svoris ir matmenys bei paskirties vieta.
Kokia valiuta galima atsiskaityti už pirkinius?
Galima atsiskaityti šalių, kuriose vykdome veiklą, valiuta. Visas sąrašas pateikiamas http://www.senetic.net/.
Kaip galima stebėti siuntinį?
Siuntinių stebėjimas leidžia patikrinti užsakymo vykdymo eigą. Vykdomam užsakymui suteikiamas specialus stebėjimo numeris, pagal kurį vežėjo tinklalapyje galima pasitikrinti, kada siuntinys pasieks nurodytą adresą.
Kokie yra mokėjimo būdai?
Už užsakytus produktus galima atsiskaityti šiais būdais:
- Įmokėjimas į sąskaitą
- Visa
- MasterCard
- PayPal
- Gavus
Ar galima pakeisti užsakymą?
Užsakymą galima pakeisti telefonu susisiekus su mūsų komanda, kol nepradėtas užsakymo vykdymas.
Kokiu būdu galima susikurti paskyrą?
Paskyrai sukurti būtina spausti prisijungimo piktogramą dešiniame viršutiniame svetainės kampe ir nurodyti e. pašto adresą bei pateikti duomenis. Taip pat galima registruotis įvykdžius visus užsakymo pateikimo etapus.
Kodėl verta turėti paskyrą?
Pirmiausia paskyroje saugojamas pristatymo adresas ir sąskaitai faktūrai išrašyti būtini duomenys, todėl nereikia jų pildyti iš naujo, kai pateikiamas naujas užsakymas. Taip pat paskyroje galima peržiūrėti pirkinių istoriją.
Kokiu būdu galima užsisakyti naujienlaiškį?
Naujienlaiškį galima užsisakyti nurodžius savo e. pašto adresą tinklalapio www.senetic.pl apačioje. Naujienlaiškyje pristatomos akcijos ir naujienos.
Kilus kokių nors abejonių kviečiame kreiptis į mūsų komandą.