Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.lt/site/cloud_services_policy/
The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.lt/site/cloud_services_policy_30-06-2019/
The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.lt/site/csp_terms_2019/
DEBESŲ KOMPIUTERIJOS PASLAUGŲ SĄLYGOS
§ 1.
Bendrosios nuostatos
1. Šios taisyklės reglamentuoja Senetic SA, ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Lenkija (Polska), debesijos paslaugų teikimo taisykles ir visų pirma apibrėžia užsakymų pateikimo ir pardavimo sutarčių sudarymo nuotolinio ryšio priemonėmis vykdytoją, taip pat klientų naudojimąsi visomis Parduotuvės paslaugomis.
Efektyviai ir greitai susisiekti su Pardavėju visais klausimais, susijusiais su pardavimu parduotuvėje, galima el. paštu: [email protected] arba telefono numeriu: + 370 5 214 0652.
2. Senetic SA pareiškia, kad ji yra įgaliota perparduoti, pateikti į rinką ar kitaip toliau perparduoti Produktus ir yra sudariusi atitinkamus susitarimus su gamintojais, kurie jai leidžia tai daryti.
3. Šių Taisyklių nuostatos taikomos visiems užsakymams, pateiktiems 07.08.2023 arba vėliau.
4. Šių Taisyklių ir sąlygų nuostatos yra pavyzdinės sutarties pobūdžio ir atitinkamai taikomos sutartims, kurias "Senetic" sudaro ne per Parduotuvę ar Portalą, su sąlyga, kad jos pateikiamos Klientui prieš sudarant sutartį.
§ 2.
Apibrėžimas
1. Kai sąlygose pateikiami terminai, prasidedantys didžiąja raide, kaip nurodyta toliau, jie turi šias reikšmes:
1) Paslaugų teikėjas, Pardavėjas, Senetic arba mes – Senetic SA, ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Lenkija (Polska) Vat No.: PL6342709934;
2) Klientas – fizinis, juridinis asmuo ar kitas juridinį statusą turintis organizacinis vienetas, kuris sudaro sutartį su Pardavėju ar naudojasi kitomis Parduotuvės ir Portalo paslaugomis;
3) Šalis – Senetic arba Klientas;
4) "Senetic Group EU Company" – bet kuri iš www.senetic.net sąraše išvardytų bendrovių;
5) Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis teisinį sandorį, tiesiogiai nesusijusį su jo ekonomine ar profesine veikla;
6) Verslininkas – fizinis asmuo, juridinis asmuo ar organizacinis vienetas, kuriam įstatymais suteiktas teisnumas, savo vardu vykdantis ūkinę komercinę ar profesinę veiklą;
7) Individualus verslininkas – fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jų verslu, jei sutarties tekste nurodoma, kad ji jiems nėra profesinio pobūdžio;
8) Darbo dienos – dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas;
9) Taisyklės ir sąlygos – šios debesies paslaugų sąlygos;
10) Parduotuvė – https://www.senetic.lt/ teikiama interneto paslauga, per kurią Klientas gali įsigyti Produktus;
11) Portalas – https://portal.senetic.com teikiama interneto paslauga, kurią Klientas naudoja Produktams įsigyti ir valdyti;
12) Paskyra – Parduotuvės ar Portalo dalis, kurioje Klientas, be kita ko, gali tvarkyti savo asmens duomenis, gauti pranešimus apie Užsakymo būsenos pasikeitimus, kontroliuoti ir valdyti savo Užsakymų būseną;
13) Gamintojas – subjektas, teikiantis Produktą, kuris pateikiamas kaip debesies paslaugų dalis;
14) Produktas – Debesijos paslauga ar bet koks kitas daiktas, teisė (pvz., licencija) ar nauda, kurią "Senetic" siūlo, parduoda ar pateikia Klientui;
15) Debesijos paslauga – paslauga, teikiama naudojant debesijos kompiuteriją, visų pirma pagal modelį: programinė įranga kaip paslauga, platforma kaip paslauga arba infrastruktūra kaip paslauga;
16) "Microsoft" debesies paslaugos – "Microsoft" teikiamos debesies paslaugos;
17) Prenumerata – Kliento teisė naudotis Produktu nustatytą laikotarpį;
18) Neterminuota licencija – Kliento teisė naudoti Produktą neribotą laiką, atsižvelgiant į Taisyklių 7 punkto nuostatas;
19) Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninės paslaugos teikimo sutartis – sutartis, pagal kurią Senetic perduoda arba įsipareigoja perduoti teisę naudotis konkrečiu Skaitmeniniu turiniu ar Skaitmenine paslauga, o Klientas sumoka arba įsipareigoja už tai sumokėti kainą;
20) Skaitmeninis turinys – skaitmenine forma sukurti ir pateikti duomenys, perduodami patvariąja laikmena arba kitomis priemonėmis;
21) Skaitmeninė paslauga – paslauga, leidžianti Klientui: (i) gaminti, tvarkyti, saugoti ar pasiekti skaitmeninius duomenis, (ii) dalytis skaitmeniniais duomenimis, kuriuos įkėlė ar sukūrė Klientas ar kiti šios paslaugos naudotojai, (iii) kitomis sąveikos formomis su skaitmeniniais duomenimis;
22) Užsakymas – Kliento valios pareiškimas, sudarantis pasiūlymą sudaryti sutartį su "Senetic", kuria tiesiogiai siekiama sudaryti sutartį, kurioje būtų nurodyta sutartyje nurodytų Produktų rūšis ir skaičius bei siūloma Produktų kaina.
§ 3.
Portalas
1. Klientas registruoja paskyrą Portale pats arba per Senetic atstovą.
2. Portalas yra pardavimo ir kontaktų platforma, naudojama Šalių bendravimui ir bendradarbiavimui palengvinti; visų pirma portalas nesiūlo funkcijų, susijusių su paskyros valdymu gamintojo tarnybose ar centruose, pvz., "Microsoft 365" administravimo centre.
3. Prieiga prie portalo yra nemokama. Norint sukurti paskyrą portale, būtina tuo pačiu metu turėti "Microsoft" paskyrą.
4. Savarankiška registracija vyksta užpildant ir patvirtinant registracijos formą. Portalo paskyros registravimo procesas apima:
1) paskyros sukūrimas;
2) paskyros autorizavimas.
5. Registruojantis ir autorizuojant Sąskaitą, Klientas privalo pateikti teisingus duomenis apie Klientą.
6. Portalas leidžia vartotojui naudoti šias funkcijas:
1) "Microsoft" paskyros kūrimas;
2) Produktų užsakymas ir prenumeratos atnaujinimų valdymas;
3) Paskyros informacijos keitimas;
4) Leidimų suteikimas papildomiems naudotojams naudotis paskyra (naudotojo ir administratoriaus teisių valdymas);
5) Užsakymų istorijos peržiūra;
6) "Microsoft Azure" išteklių suvartojimo inventoriaus peržiūra.
7. Norint naudotis portalu, reikia turėti įrenginį su prieiga prie interneto, aprūpintą naujausios versijos "Google Chrome" žiniatinklio naršykle, su įjungtais slapukais ir "Javascript". Paslaugų teikėjas negarantuoja tinkamo visų funkcijų veikimo kitų naršyklių ar jų nestandartinės konfigūracijos atveju.
8. Portalo neleidžiama naudoti tikslais, kurie pažeidžia galiojančius įstatymus. Senetic turi teisę nesuteikti Klientui prieigos prie Portalo, jei:
1) naudoti portalą su jo paskirtimi nesuderinamais tikslais arba trečiųjų šalių nenaudai;
2) sužinojimas arba pagrįstų abejonių dėl licencijos sutarčių ar konkrečių naudojimo sąlygų pažeidimo;
3) galiojančių įstatymų, šių Sąlygų ar geros moralės pažeidimas.
9. Senetic neatsako už žalą, atsiradusią dėl:
1) techniniai apribojimai, atsirandantys dėl aparatinės ar programinės įrangos, naudojamos naudojantis Portalo paslauga, charakteristikų;
2) įvykiai, kurių Senetic, vykdydama deramą stropumą, negalėjo numatyti ar užkirsti jiems kelio;
3) force majeure įvykiai;
4) naudotis Portalu pažeidžiant šių Sąlygų nuostatas;
5) duomenų, įrangos ar sistemos gedimas ar kitokia žala, nebent tai įvyko dėl Senetic kaltės.
§ 4.
Užsakymo sąlygos
1. Norėdamas įsigyti Produktą, Klientas privalo pateikti Užsakymą per Parduotuvę ar Portalą. Užsakymo pateikimas reiškia pasiūlymą sudaryti sutartį, kurį Klientas pateikia Paslaugų teikėjui.
2. Pateikęs Užsakymą, Pardavėjas patvirtins jo gavimą el. laišku, kuriame bus visų esminių jo elementų patvirtinimas.
3. Apsvarstęs Kliento pasiūlymą, Pardavėjas išsiųs Klientui pranešimą apie Užsakymo priėmimą vykdyti. Sutartis sudaroma tuo metu, kai Klientas gauna šį pranešimą.
4. Paaiškėjus, kad visiškai ar iš dalies įvykdyti Užsakymo nepavyks, Pardavėjas nedelsdamas apie tai informuos Klientą el. paštu. Esant tokiai situacijai, sutartis nėra sudaryta, o jei ji jau buvo sudaryta - ji baigiasi, o "Senetic" nedelsdama grąžina klientui gautas lėšas.
5. Būtina produkto naudojimo sąlyga yra:
1) šių nuostatų nuostatų priėmimas;
2) "Microsoft" kliento sutarties (dėl "Microsoft" produktų) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement ar kitų sutarčių, susitarimų, dokumentų tarp Kliento ir Gamintojo sutikimas, kaip reikalauja gamintojas.
6. Sudaręs sutartį, Pardavėjas pateikia Klientui informaciją, reikalingą Produktui naudoti, išskyrus atvejus, kai ši informacija buvo pateikta pagal ankstesnį Užsakymą. Jei užsakytame Produkte yra Kliento patalpose įdiegta programinė įranga, Klientas privalo ją atsisiųsti ir įdiegti pats, nebent nurodyta kitaip.
§ 5.
Užsakymo atsiskaitymas ir prieigos prie produkto sąlygos
1. "Microsoft" debesies paslaugos gali būti užsakomos kaip mėnesinės, metinės ir trimetės prenumeratos, o atsiskaitymo už trejų metų ir metines prenumeratas laikotarpiai gali būti metiniai arba iš anksto apmokėti. Dėl mėnesinių atsiskaitymo laikotarpių už trejų metų ir metines Prenumeratas, taip pat dėl metinių atsiskaitymo laikotarpių už trejų metų "Microsoft" debesies paslaugų prenumeratas galima susitarti derybose su "Senetic", o "Senetic" pasilieka teisę patikrinti Kliento mokėjimo patikimumą.
2. Produktų kainos gali keistis, o nauja kaina įsigalioja nuo kito prenumeratos laikotarpio. Senetic informuos Klientą apie Produkto kainą tiesiogiai Parduotuvės ir Portalo Produkto kortelėje.
3. Jei Klientas sutiko gauti sąskaitas faktūras elektroniniu būdu, jos bus išsiųstos Kliento nurodytu el. pašto adresu. Esant tokiai situacijai, Klientas atsisako gauti sąskaitas faktūras popierine forma.
4. Siekdama pasiūlyti Klientams geriausias įmanomas kainas ir išlaikyti paslaugų tęstinumą, Senetic gali teikti paslaugas per kitas Senetic Group kompanijas, ypač Kliento vardu užmegzdama partnerystės santykius su kita Senetic Group ES įmone, su kuria Klientas sutinka. Tiek, kiek tai įrodo, kad būtina vykdyti sutartį taip, kaip aprašyta pirmesniame sakinyje, Klientas įgalioja Senetic užmegzti tokius santykius ir pasinaudoti kitų Senetic grupės įmonių pasiūlymais jo vardu ir jo naudai, tokį įgaliojimą riboja Užsakymo apimtis.
5. Jei Paslaugas Senetic teiks per kitą Senetic Group ES įmonę, Klientas turi priimti tokią Senetic Group EU Company kaip partnerį. Klientas neturi jokių pretenzijų "Senetic" ar bet kuriai kitai "Senetic Group EU" bendrovei dėl prieigos prie Paslaugos neturėjimo, jei Klientas atsisako sutikti užmegzti partnerio santykius. Klientas neturi teisės prašyti užmegzti partnerio santykius tik su Senetic.
6. Klientas nepatiria jokių papildomų išlaidų, susijusių su tuo, kad Senetic naudojasi kitų Senetic grupės įmonių paslaugomis.
§ 6.
Klientų paskyrų valdymas gamintojo paslaugose
1. Jei perkamos debesies paslaugos, Pardavėjui bus priskirtas standartinis administravimo vaidmenų rinkinys, nebent Klientas ir Senetic susitartų kitaip. Klientas gali bet kada valdyti administravimo vaidmenis.
2. Klientas gali bet kuriuo metu pakeisti Pardavėjui priskirtus vaidmenis; tačiau "Microsoft Azure" produktuose pakeitus numatytuosius vaidmenis gali pasikeisti Prenumeratos kaina.
3. Jei Pardavėjui nepriskiriami tam tikri vaidmenys, Pardavėjas gali neturėti galimybės teikti išplėstinio palaikymo paslaugų ir, kai kuriais atvejais, pagrindinių palaikymo paslaugų, nurodytų toliau pateiktame §9. Išsamią informaciją apie Pardavėjo administravimo vaidmenų administravimą galite rasti svetainėje, paspaudę nuorodą: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.
4. Prieigai prie Kliento išteklių taikoma apdorojimo pavedimo sutartis, išdėstyta toliau pateiktame §14.
5. "Microsoft Azure" platformos išteklių rezervavimas grindžiamas atskiru susitarimu.
6. Klientas yra atsakingas už visas Portale ir Gamintojo svetainėje atliktas instrukcijas ir pakeitimus, ypač už bet kokius Prenumeratų, Neterminuotų licencijų ar kitų paslaugų, Prieigos ir Kliento paskyros duomenų tipo ir skaičiaus pakeitimus.
§ 7.
Neterminuota licencija
1. Jei įsigyjamos neterminuotos Produktų licencijos, Klientas atliks vienkartinį išankstinį mokėjimą.
2. Nuolatinė licencija suteikia Klientui teisę naudoti Produktą gamintojo nurodytomis sąlygomis.
3. Nuolatinės licencijos galiojimo terminas yra neribotas, jei nenurodyta kitaip.
4. Nuolatinių licencijų atveju "Senetic" negarantuoja prieigos prie Produktų naujinimų ar palaikymo. Tai netrukdo Šalims sudaryti atskirų susitarimų, teikti atnaujinimus ar paramą iš Gamintojo.
§ 8.
Produkto naudojimas
1. Klientas gauna prieigą prie Produkto sumokėjęs išankstinę sutarto prenumeratos laikotarpio kainą, nebent Šalys nurodo kitaip arba Senetic pateikta informacija apie Produktą.
2. Klientas yra atsakingas už Prenumeratos atnaujinimą ir apmokėjimą. Klientas gali valdyti automatinio atnaujinimo funkciją per Portalą.
3. Jei įjungtas automatinis mėnesinių Prenumeratų atnaujinimas, "Senetic" automatiškai nuskaičiuos priskirtą mokėjimo kortelę likus 5 darbo dienoms iki taikomos Prenumeratos galiojimo pabaigos.
4. Jei neįmanoma nuskaityti pinigų iš mokėjimo kortelės arba Klientas nesumoka kainos, Senetic gali susisiekti su Klientu ir susitarti dėl kito mokėjimo būdo, atšaukti Prenumeratą arba sustabdyti prieigą prie Produkto.
5. Klientas yra atsakingas už naudojamų išteklių skaičių (ypač "Azure" platformoje), įskaitant bet kokius Produktų konfigūracijos pakeitimus, dėl kurių gali padidėti tų išteklių naudojimas, taip pat už tinkamų aplinkos apsaugos priemonių taikymą, bent jau tiek, kiek aprašyta toliau pateiktoje 6 dalyje. Klientas privalo sumokėti mokėtiną sumą už lėšas, panaudotas atsiskaitymo laikotarpiu. Mokėtina suma apmokama į Senetic banko sąskaitą arba mokėjimo kortele ir patvirtinama Senetic išrašyta sąskaita faktūra.
6. Klientas turi įdiegti tinkamas debesijos paslaugų aplinkos ir administratoriaus paskyros saugumo priemones. Klientas visų pirma privalo:
1. Naudokite saugų ne mažiau kaip 16 simbolių slaptažodį, kurį sudaro bent viena mažoji raidė, didžioji raidė ir specialusis simbolis arba skaičius;
2. Nenaudoti debesies paslaugų administratoriaus paskyros slaptažodžio jokiose kitose svetainėse ar paslaugose;
3. Naudokite kelių veiksnių autentifikavimo (MFA) mechanizmą;
4. nesidalinti prieigos duomenimis su trečiosiomis šalimis;
5. Reguliariai tikrinkite, ar jūsų prieigos duomenys nebuvo pažeisti, ir nedelsdami pakeiskite slaptažodį, jei jis galėjo būti pažeistas.
7. Nepaisant šio straipsnio 5 dalies, jei produkto naudojimas rodo situaciją, kurią reikia patikrinti, ypač turint omenyje pagrįstą įtarimą dėl sukčiavimo, piktnaudžiavimo (įskaitant trečiųjų šalių piktnaudžiavimą), atakos ar sukčiavimo, Senetic turi teisę apriboti arba išjungti tokio Produkto, įskaitant Debesijos paslaugą, naudojimą. Jei Šalys nustato Produkto naudojimo apribojimą, apie tokį apribojimą pranešama jo teikėjui, o jį viršijus Senetic suteikiama teisė apriboti arba išjungti tokio Produkto naudojimą.
8. Klientas yra atsakingas už Gamintojo apibrėžtų Produkto naudojimo sąlygų, įskaitant licencijos nuostatas, pažeidimus ir už tai, kad Produktas būtų naudojamas pagal galiojančius įstatymus.
9. Jei nustatoma, kad Klientas pažeidžia Gamintojo nustatytas naudojimo sąlygas, "Senetic" gali arba sustabdyti prieigą prie Produkto, arba ją atšaukti ir nedelsiant atšaukti Prenumeratą.
10. 9 skyriuje nurodytu atveju ir kalbant apie klientus, kurie yra vartotojai ar individualūs verslininkai, "Senetic" gali sustabdyti prieigą prie produkto ir atšaukti prenumeratą tik tuo atveju, jei vartotojas ar individualus verslininkas šiurkščiai ar nuolat pažeidžia Produkto sutarties sąlygas, ypač jei jie pateikia neteisėtą turinį, po neveiksmingo prašymo nutraukti ar pašalinti pažeidimus nustatant tinkamą terminą. Su Produktu susijusios sutarties pažeidimas turi būti objektyvus ir neteisėtas. Tokiu atveju prenumerata nustos galioti praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kai "Senetic" pateiks vartotojui ar individualiam verslininkui ketinimą atšaukti prenumeratą.
11. "Microsoft" debesijos paslaugų prenumeratos sustabdymas dėl Kliento kaltės nesustabdo prenumeratos galiojimo ir neatleidžia Kliento nuo pareigos mokėti už prenumeratos laikotarpį.
12. Jei Prenumerata laikinai sustabdoma arba atšaukiama, "Microsoft" per 90 dienų panaikins Kliento surinktus duomenis. Klientas neturės jokių pretenzijų, įskaitant, bet neapsiribojant, pretenziją dėl žalos atlyginimo dėl duomenų praradimo.
§ 9.
Skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitiktis sutarčiai (vartotojų arba individualių verslininkų skundai)
1. Pardavėjas atsako vartotojui arba individualiam verslininkui už to vartotojo ar individualaus verslininko įsigyto skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarties nesilaikymą.
2. Vartotojas ar individualus verslininkas, jei Skaitmeninis turinys ar Skaitmeninė paslauga nepristatomi, turi teisę prašyti Pardavėjo juos pateikti.
3. Skundai dėl Skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitikties Skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarčiai gali būti teikiami bet kokia forma. Tačiau pageidautina, kad skundai būtų teikiami per skundų portalą, esantį support.senetic.com.
4. Pardavėjas atsako už bet kokį vienu metu ar dalimis pristatyto Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninės paslaugos teikimo sutarties neatitikimą, buvusį pristatymo metu ir išaiškėjusį per dvejus metus nuo to momento.
5. Pardavėjas yra atsakingas, jei Skaitmeninis turinys ar Skaitmeninė paslauga neatitinka Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų teikimo sutarties, Vartotojas ar Mažmenininkas gali prašyti, kad būtų užtikrinta jų atitiktis Sutarčiai.
6. Pardavėjas įsipareigoja išnagrinėti kiekvieną skundą per 14 dienų.
7. Priėmęs skundą, Pardavėjas el. paštu, telefonu ar raštu susitaria su Vartotoju ar Individualiu verslininku dėl sąlygų, kuriomis Skaitmeninis turinys ar Skaitmeninė paslauga turi atitikti sutartį.
8. Vartotojas arba individualus verslininkas gali pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo arba atsisakymo nuo skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarties, kai:
a. neįmanoma užtikrinti skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos atitikties skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarčiai arba paslaugų teikėjas turėtų patirti pernelyg didelių išlaidų,
b. paslaugų teikėjas neužtikrino Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninės paslaugos atitikties Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutarčiai,
c. skaitmeninis turinys ar skaitmeninė paslauga ir toliau neatitinka Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutarties, net jei paslaugų teikėjas bandė užtikrinti Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninės paslaugos atitiktį Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutarčiai,
d. skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitiktis Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų susitarimui yra tokia, kad galima pateisinti kainos sumažinimą arba atsisakymą nuo Susitarimo, prieš tai nepasinaudojus teisių gynimo priemone, pagal kurią reikalaujama, kad Skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos atitiktų Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutartį,
e. iš paslaugų teikėjo pareiškimo ar aplinkybių aišku, kad jis neužtikrins Skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos atitikties sutarčiai per pagrįstą laikotarpį arba nesukeldamas nepagrįstų nepatogumų vartotojui ar individualiam verslininkui.
9. Sumažinta kaina turi būti proporcinga sutarties kainai, nes skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos, kurie neatitinka Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutarties, vertė išlieka skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos, kurie atitinka Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninių paslaugų sutartį, vertei.
10. Vartotojas arba individualus verslininkas negali atsisakyti skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarties, jeigu Skaitmeninis turinys ar skaitmeninė paslauga teikiami už kainos sumokėjimą ir skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos neatitiktis skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarčiai yra nereikšminga.
§ 10.
Parama
1. Tam tikriems produktams "Senetic" teikia pagrindines palaikymo paslaugas. Tokių Produktų pagrindinių palaikymo paslaugų teikimo paminėjimą galima rasti skirtuke "Palaikymas" arba Produkto aprašyme.
2. "Senetic" teikiamų paramos paslaugų išplėtimas galimas pagal atskirą susitarimą.
3. Pagrindinės paramos paslaugos teikiamos pagal šios dalies sąlygas.
4. Klientų aptarnavimo užklausose gali būti:
1) pažeidimai, susiję su paslaugų prieinamumu;
2) informacija apie įsigytų licencijų galiojimą;
3) Sudengimus;
4) produktų pirkimas Kliento vardu.
5. Tiek, kiek nurodyta 4 skyriuje, "Senetic" palaikymo paslaugos susideda iš veiksmų kliento naudai atlikimo ir problemų, kylančių dėl priežasties "Senetic" ar Gamintojo, sprendimo. Senetic bendradarbiauja ir palaiko dialogą su Gamintoju, kad ištaisytų trūkumą arba kitaip tinkamai išnagrinėtų prašymą.
6. Senetic nuolat teikia pagrindines palaikymo paslaugas. "Senetic" turi atsakyti į kliento palaikymo užklausą per dvi darbo dienas.
§ 11.
Kliento prenumeratos atšaukimas
1. Klientas portale gali įjungti arba išjungti parinktį automatiškai atnaujinti "Microsoft" debesies paslaugų prenumeratas vėlesniems laikotarpiams.
2. Klientas neturi teisės atšaukti jokios "Microsoft" Cloud paslaugų Prenumeratos ar licencijos (įskaitant bet kokį jos sumažinimą) jos galiojimo laikotarpiu.
§ 12.
Senetiko atsakomybė
1. Nei "Senetic", nei jokia kita "Senetic Group EU Company" negarantuoja tinkamo pateiktų produktų veikimo.
2. Produktai klientui pateikiami tokie, kokius Senetic gauna iš Gamintojo, ir Šalys susitaria neprisiimti Senetic atsakomybės už veikimo teisingumą, kokybę, tinkamumą paskirčiai ir garantiją. "Senetic" produktams nesuteikia jokių garantijų.
3. Gamintojas gali pateikti nustatytus produktų veikimo lygius. Veikimo lygiai pateikiami gamintojo paskelbtuose dokumentuose. Klientas turi teisę pranešti Senetic apie bet kokius pastebėtus Produktų veikimo pažeidimus. Senetic praneša Gamintojui kliento pateiktas pastabas dėl tinkamo Gaminio veikimo. Tuo atveju, jei Gamintojas yra patenkintas pateiktomis pastabomis ir Gamintojas grąžina pinigus už Produkto gedimą, Senetic grąžina Klientui atitinkamą sumą, lygią Gamintojo suteiktai grąžinamosios išmokos sumai.
4. Jei gamintojas grąžina pinigus grynaisiais pinigais, jie bus grąžinti per atsiskaitymo laikotarpį, einantį po mėnesio, kurį gamintojas grąžino pinigus. Grąžinimas bus patvirtintas Senetic išrašant korekcinę sąskaitą faktūrą. Sąskaitos faktūros išrašymas ir išsiuntimas kliento nurodytu el. pašto adresu patvirtina, kad grąžinimas buvo suteiktas.
5. "Senetic" neatsako klientui už tai, kad gamintojas grąžina klientui pinigus, ir bet kokia "Senetic" atsakomybė pagal šį dalyką nėra taikoma.
6. Ši sąlyga netaikoma Klientams, kurie yra vartotojai arba individualūs verslininkai.
§ 13.
Elektroninių paslaugų teikimo sutarties nutraukimas
1. Pirkėjas gali bet kuriuo metu nutraukti paslaugų teikimo sutartį (t. y. Paskyros sutartį), nenurodydamas priežasčių, išsiųsdamas atitinkamą pareiškimą, ypač elektroniniu paštu arba raštu Pardavėjo adresu. Kliento parduotuvės ir portalo paskyros bus panaikintos, nebent kitose Taisyklių ir sąlygų nuostatose arba aktyviose prenumeratos sutartyse būtų nurodyta, kad Portalo paskyrą reikia išlaikyti iki Prenumeratos galiojimo pabaigos.
2. Senetic turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, galiojančią ją pristačius (raštu, el. paštu ar per Portalą), ir sustabdyti Kliento prieigą prie Paslaugų šiais atvejais:
1) Kliento nesugebėjimas sumokėti Senetic priklausančios sumos, ypač pagal išrašytas sąskaitas faktūras;
2) Senetic sužino apie Kliento nemokumą;
3) kliento padarytas esminis sutarties sąlygų pažeidimas ir pažeidimo pasekmių nepašalinimas per 14 dienų nuo "Senetic" skambučio per Ryšių sistemą dienos;
4) Klientas pažeidė antikorupcines įstatymų nuostatas ir antikorupcines nuostatas, nurodytas Gamintojo paskelbtuose dokumentuose, be kita ko: "Anti-Corruption Policy for Microsoft Representatives U.S. Foreign Corrupt Practices Act", kurį galima rasti adresu: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.
3. Tuo atveju, kai Klientai yra Vartotojai ar Individualūs verslininkai, Paslaugų teikėjas gali nutraukti paslaugų teikimo sutartį tik tuo atveju, jei Vartotojas ar Individualus verslininkas šiurkščiai ar nuolat pažeidžia Taisykles, ypač kai jis pateikia neteisėtą turinį, po neveiksmingo prašymo nutraukti ar pašalinti pažeidimus, nustatant atitinkamą terminą. Taisyklių pažeidimas turi būti objektyvus ir neteisėtas. Tokiu atveju paslaugų teikimo sutartis nustoja galioti po 14 dienų nuo tos dienos, kai Paslaugų teikėjas pateikia vartotojui ar individualiam verslininkui ketinimą ją nutraukti.
§ 14.
Skundų
1. Skundus dėl portalo ir produktų naudojimo support.senetic.com pateikia klientai, kurie nėra vartotojai ar individualūs verslininkai.
2. Skunde turėtų būti nurodyta bent ši skundo pateikėjo pavardė, pavardė arba vardas ir tikslus adresas, taip pat tikslus skundo aprašymas ir priežastis.
3. Apie skundo nagrinėjimo būdą Klientas informuojamas el. paštu, išsiųstu adresu, iš kurio buvo pateiktas skundas.
4. Nei Senetic, nei jokia kita Senetic Group ES kompanija neatsako už Kliento tiesiogiai Gamintojui pateiktas paraiškas.
§ 15.
Asmeniniai duomenys
1. Visą informaciją, ypač prieigos duomenis (kredencialus), prie kurių Senetic gavo prieigą teikdama paslaugas, Senetic laiko konfidencialia ir laikosi įstatymų bei saugumo taisyklių. Pateikti duomenys nebus naudojami jokiais kitais tikslais, išskyrus paslaugų teikimą ir "Senetic" įsipareigojimus Klientui.
2. Klientų asmens duomenis Paslaugų teikėjas tvarko Privatumo politikos sąlygomis.
3. Jei produkto užsakymo įvykdymas reikalauja, kad Senetic tvarkytų asmens duomenis Kliento, kurio valdytojas ji yra, vardu, bus taikomos šios nuostatos.
4. Užsakymui įvykdyti Klientas patiki Senetic asmens duomenų tvarkymą. Siekdamos pašalinti abejones, Šalys pareiškia, kad Senetic nesprendžia dėl tokių duomenų tvarkymo tikslų ir priemonių.
5. Patikėtas tvarkymas apima tokius asmens duomenis kaip vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, informacija apie pareigas, ID, el. pašto korespondencijos informacija, kredencialai, valdytojo duomenys.
6. Patikėtas tvarkymas apima tokius asmens duomenis kaip vardas, pavardė, el. pašto adresas, telefono numeris, informacija apie pareigas, ID, el. pašto korespondencijos informacija, kredencialai, valdytojo duomenys.
7. Senetic turi teisę tvarkyti šio straipsnio 5 dalyje nurodytus asmens duomenis Kliento vardu tik tuo tikslu ir tiek, kiek tai būtina Sutarties ir bet kokių kitų Kliento dokumentais įformintų nurodymų vykdymui. Senetic turi teisę tvarkyti šio straipsnio 5 dalyje nurodytus asmens duomenis Kliento vardu tik tuo tikslu ir tiek, kiek tai būtina Sutarties ir bet kokių kitų Kliento dokumentais įformintų nurodymų vykdymui.
8. Senetic užtikrina, kad patikėtus asmens duomenis tvarkys tik įgalioti asmenys, kurie privalo saugoti paslaptį.
9. Senetic pareiškia, kad ji naudoja tinkamas technines ir organizacines priemones, kad užtikrintų patikėtų asmens duomenų saugumą.
10. Klientas apskritai sutinka ir toliau perduoti Asmens duomenų tvarkymą kitam duomenų tvarkytojui, o kitas duomenų tvarkytojas suteiktų tokias pačias garantijas ir vykdytų Senetic nustatytus įsipareigojimus. Senetic praneš Klientui apie numatomus pakeitimus, susijusius su kitų procesorių pridėjimu ar pakeitimu, suteikdama Klientui galimybę prieštarauti tokiems pakeitimams.
11. Senetic įsipareigoja, kiek tai įmanoma, padėti Klientui įvykdyti savo įsipareigojimą atsakyti į asmenų prašymus įgyvendinant savo teises pagal atitinkamus duomenų apsaugos įstatymus.
12. Senetic įsipareigoja bendradarbiauti su Klientu ir teikti jam visokeriopą pagalbą, kad būtų laikomasi atitinkamuose duomenų apsaugos įstatymuose nustatytų įsipareigojimų.
13. Užbaigus asmens duomenų tvarkymą, Senetic įsipareigoja ištrinti arba grąžinti asmens duomenis, patikėtus tvarkyti, kliento sprendimu, išskyrus atvejus, kai galiojantys įstatymai reikalauja nuolatinio duomenų saugojimo.
14. "Senetic" pateikia Klientui visą informaciją, reikalingą įrodyti, kad laikomasi atitinkamuose duomenų apsaugos įstatymuose nustatytų įsipareigojimų.
15. Senetic sutinka nedelsiant pranešti Klientui apie bet kokius saugumo incidentus, įskaitant duomenų pažeidimus.
16. Klientas turi teisę tikrinti, kaip Senetic tvarko asmens duomenis, ar jie atitinka atitinkamus duomenų apsaugos įstatymus, o šis auditas atliekamas pateikiant Senetic Kliento parengtą klausimyną su klausimais dėl asmens duomenų tvarkymo ir grąžinant užpildytą klausimyną per 30 dienų. Ypač pagrįstais atvejais auditas arba patikrinimas gali būti atliekamas kitu abipusiai sutartu būdu.
§ 16.
Baigiamosios nuostatos
1. Visus galimus ginčus, susijusius su reglamentų nuostatomis, Šalys pirmiausia išsprendžia taikiai dvišalių diskusijų ir derybų būdu.
2. Jei Šalims nepavyksta susitarti, jos gali perduoti bylą spręsti bendram teismui, kurio jurisdikcijai priklauso Senetic registruota buveinė, jeigu privalomoje teisėje nenurodyta kitaip.
3. Klientai gali bet kada nemokamai susipažinti su taisyklėmis ir nuostatais naudodamiesi interneto nuoroda (t. y. nuoroda), patalpinta portalo parduotuvės pagrindiniame puslapyje, ir ją atsispausdinti.
4. Parduotuvėje ar Portale pateikta informacija apie Produktus, ypač jų aprašymai, techniniai ir tinkami naudoti parametrai bei kainos, yra kvietimas sudaryti sutartį.
5. Jei kuri nors šių Sąlygų nuostata laikoma negaliojančia dėl to, kad prieštarauja įstatymams, socialinių santykių principams ar dėl bet kokios kitos priežasties, arba laikoma neveiksminga ar neįgyvendinama, likusios Sąlygų nuostatos lieka galioti visa apimtimi ir toliau yra privalomos. Esant tokiai situacijai, šalys susitaria bendradarbiauti ir pakeisti negaliojančią nuostatą kita galiojančia nuostata, kuri kuo tiksliau atspindi šalių valią, išreikštą negaliojančioje nuostatoje.
6. Išimtinės teisės į "Store" ir Portale prieinamą turinį, ypač autorių teisės į nuotraukas, Produktų ir kategorijų aprašymus, Parduotuvės ir Portalo pavadinimus, Paslaugų teikėjo ir Produktų gamintojų prekių ženklus, juose esančius grafinius elementus, programinės įrangos ir duomenų bazių teises, yra saugomos įstatymų ir priklauso Paslaugų teikėjui arba subjektams, su kuriais Paslaugų teikėjas yra sudaręs atitinkamas sutartis. Draudžiama kopijuoti ar kitaip naudoti bet kokius Parduotuvės ar Portalo elementus be Paslaugų teikėjo sutikimo.
7. Senetic pasilieka teisę keisti šias taisykles ir sąlygas. Visos sutartys, sudarytos iki naujų sąlygų įsigaliojimo dienos, bus vykdomos pagal sąlygas, kurios galiojo sutarties sudarymo dieną. Taisyklių pakeitimas įsigalioja "Senetic" nurodytą dieną, ne anksčiau kaip po 7 dienų nuo jo paskelbimo Parduotuvėje ar Portale. Senetic informuos Klientą apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimą elektroninių ryšių priemonėmis ne vėliau kaip prieš 7 dienas iki jų įsigaliojimo. Jei Klientas nesutinka su nauju Taisyklių turiniu, jis privalo apie tai informuoti Senetic, o tai lems elektroninio paslaugų teikimo sutarties nutraukimą.
8. Tiek, kiek nereglamentuoja šios taisyklės ir sąlygos, taikomos "Store" taisyklės ir sąlygos. Parduotuvės taisykles ir sąlygas galite rasti adresu: https://www.senetic.lt/site/reglamentas/.